דף הבית >> נושאים לתחקיר >> אונר"א >> מסמך פיקטיבי של המתפ"ש


 

Center For Near East Policy Research Ltd

 <ctrforneareastpolicyresearch@gmail.com>

Date: Tue, Oct 23, 2018 

 

מסמך פיקטיבי של המתפ"ש – מתאם פעולות הממשלה בשטחים - כאילו אונר"א עורכת רפורמה במערכת החינוך שלה- משפיע על המדינות התורמות לסייע לאונר"א- ללא תנאים

בזכות מאמציה של "השדולה למען רפורמה באונר"א" ( יו"ר: ח"כ שרן), 67 מדינות שתורמות לאונר"א, מודעים היטב לעובדה שאונר"א מנהל צוות של מורים  שחברים בארגוני טרור ושמכתיבה מערכת חינוך עם תכנית לימודים שמכינה את הדור הבא להגשמת זכות השיבה באמצעות המאבק המזוין.

במהלך קיץ  2018, המרכז לחקר מדיניות מזה"ת צילם ותיעד מורים של האונר"א שליוו והכשירו אלפי תלמידים לתקוף את גדר המערכת עם נשק חם, כדי לפלוש לישראל, לשחרר אדמות "שלהם" מלפני תש"ח, ולהרוג יהודים שהתיישבו בכפרים שלהם (באר שבע, אשקלון, אשדוד...) מאז מלחמת השחרור- כך על פי מערכת החינוך של אונר"א.  

מדוע עדיין 67 מדינות שתורמות ממשיכות להזרים 1.2 מיליארד דולר לאונר"א, כאשר 54% של תקציב האונר"א מופנה למערכת החינוך שמתרכזת ב "ערכים" של "זכות השיבה" באמצעות המאבק המזוין?

הסבר לכך : מאז  28.3.17: המתפ"ש מבליט באתר שלו מסמך פיקטיבי, כאילו אונר"א "עושה מאמצים גדולים כדי לערוך רפורמה במערכת  החינוך" [שלה] .

להלן המסמך:

http://www.cogat.mod.gov.il/en/Our_Activities/Pages/UNRWA-Against-Incitement-28.3.17.aspx

המסמך הנ"ל מופיע באתר של המחפ"ש מאז מרץ 2017. הוא מופץ לכל 67 המדינות שתורמות לאונר"א כדי לעודד אותם להמשיך לתרום בעין יפה וללא תנאים.

כל עוד המתפ"ש ימשיך לפרסם את המסמך הפיקטיבי הזה באתר שלהם, מערכת החינוך של האונר"א תמשיך לשטוף את המוח של חצי מיליון תלמידיה עם ה"ערכים" של "זכות השיבה" ע"י מאבק מזוין.

המרכז לחקר מדיניות מזה"ת קיבל את המסמך הזה מאת משרד החוץ של קנדה- כהסבר לחידוש הסיוע לאונר"א אחרי ניתוק של חמש שנים לאור מעורבותו של אונר"א עם ארגוני טרור.

 מכיוון שהמסמך הפיקטיבי הזה נמצא באתר רשמי של ממשלת ישראל, מערכת החינוך של האונר"א יכולה להמשיך להסית את תלמידיה לפעול למען "זכות השיבה ע"י מאבק מזוין".   

 

 -30-







 
 

Israel Resource News Agency  /  CENTER FOR NEAR EAST POLICY RESEARCH Ltd
POB 71098, Beit Agron International Press Center, 37 Hillel Street, Jerusalem 94581 Israel
Tel. (+972-2) 623 6368 or cell phone (+972-54) 722-2661
IsraelNewsInvestigations@gmail.com

© All rights reserved

בניית אתרים | עיצוב אתרים | קידום אתרים | כרטיס פייסבוק עסקי סטודיו רותם-בר: rotembarstudio.com