דף הבית >> נושאים לתחקיר >> אונר"א >> אל תיתנו להם מורים
 
אל תיתנו להם מורים
דוד בדין
המרכז לחקר מדיניות המזרח התיכון 
 
26 בפברואר 2020
 

בתקופה בה ההנחה המקובלת היא שההתקפות האוויריות הנוכחיות על ישראל נוצרות על ידי קבוצות טרור מזוהות, המציאות בשטח היא שההתקפות הללו מופעלות על ידי "ועדות פופולריות" שמנהלות מחנות אונר"א מזה שלושים שנה.

ועדות פופולריות אלו החדירו את התפיסה האלימה של "זכות השיבה בכוח הנשק" בכל היבט אפשרי בחיי אונר"א.
  
כספים לבתי ספר, שירותים רפואיים ומזון מועברים למכונת מלחמה משומנת היטב, ואילו צעירים מאומנים החדורים במוטיבציה רבה אשר מוכנים לירות טילים לעבר היישובים שבהם התגוררו סבא וסבתא שלהם לפני 1948.

מאז שנת 1998, אש"ף שתל את תפיסת "הנכבה" במוחו של דור חדש, במטרה לטפח את האמונה שזו הסיבה שבגינה הם הגיעו לשפל חייהם תוך חיים מלאי סבל במחנות הפליטים במשך יותר משבעים שנה.

הסרט החדש שלנו, "הסתה לשיבה", שפורסם אתמול, מציג כיצד אונר"א שטפה את מוחה של אוכלוסיה שלמה לעסוק במרד מזוין, לכבוש את "כפריהם" שאבדו בשנת 1948. המממנים המובילים של אונר"א - האיחוד האירופי, גרמניה, בריטניה, קטאר, שוודיה, נורווגיה, קנדה, אוסטרליה, שוויץ, ספרד, צרפת, הולנד ובלגיה, מתעלמים מהתופעה ומביטים לכיוון השני.

 לראשונה מזה 32 שנים של סיקור חדשותי של אונר"א, אנו מבחינים כי ילדי בתי הספר של אונר"א שרים בכיתותיהם להשמדת היהודים. - כפי שמוצג בסרט זה.

צוות המחקר שלנו כולל 4 עיתונאים ערבים, בעלי תארים מתקדמים בתקשורת, יחד עם 3 עיתונאים ישראליים ותיקים, בעלי רקע מודיעיני  צה"ל.
 
הסרטים שלנו, בהובלת "ההסתה לשיבה", מצויים לעיונכם:
 
https://www.cfnepr.com/205640/Movies


נ.ב. שלחנו צוותי טלויזיה לתעד את האונר"א ואת פת"ח ערב הבחירות . נפיץ את סרטונים הללו ערב הבחירות, כדי שהציבור יכיר את השותפים לשלום של מדינת ישראל.
 
 
 




 
 

Israel Resource News Agency  /  CENTER FOR NEAR EAST POLICY RESEARCH Ltd
POB 71098, Beit Agron International Press Center, 37 Hillel Street, Jerusalem 94581 Israel
Tel. (+972-2) 623 6368 or cell phone (+972-54) 722-2661
IsraelNewsInvestigations@gmail.com

© All rights reserved

בניית אתרים | עיצוב אתרים | קידום אתרים | כרטיס פייסבוק עסקי סטודיו רותם-בר: rotembarstudio.com